Friday 21 September 2018

'Saya masih terkejut, doakan abang Saleem' - Isteri


Isteri kepada vokalis kumpulan Iklim, A. M. Salim Abdul Majeed atau lebih dikenali sebagai Saleem Iklim berharap semua pihak dapat mendoakan  suaminya yang cedera selepas motosikalnya terlibat dengan satu kemalangan pada Khamis.

Julia Bachok berkata beliau masih terkejut dengan kemalangan yang terjadi semasa penyanyi lagu Suci Dalam Debu keluar ingin membeli barang, sebelum kenderaannya dilanggar daripada belakang.

Kejadian berlaku  berdekatan rumah mereka di Bandar Mahkota Cheras, ketika vokalis kumpulan Iklim itu keluar membeli barang.

" saya tak dapat nak berkongsi apa-apa buat masa sekarang sebab saya masih lagi terkejut dengan apa yang berlaku dan saya masih penat kerana perlu menguruskan beberapa perkara," kata Julia ketika dihubungi Astro AWANI di sini hari ini.

Julia juga menyatakan dia tidak mahu diganggu buat sementara waktu kerana masih lagi terkejut  dengan apa yang terjadi dan dia berasa penat kerana perlu menyelesaikan beberapa perkara.

"Saleem sekarang dalam keadaan stabil, tapi saya minta kepada peminat dia diluar sana dapat mendoakan dia supaya cepat sembuh, itu sahaja," katanya sebelum menamatkan perbualan.

Sebelum ini menerusi status media sosial yang tersebar, Saleem dikatakan berada di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Kajang selain berada dalam keadaan koma.

Maklumat tersebar itu mendakwa impak kemalangan berkenaan menyebabkan tulang rusuk penyanyi itu tersusuk ke bahagian paru-parunya.

Keluarga penyanyi itu juga dalam proses memindahkan Saleem ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) untuk mendapatkan rawatan lanjut.

- Astro Awani -

0 comments:

Post a Comment