Saturday 11 July 2015

VIDEO RAKAMAN CCTV KES GADUH DI LOW YAT




Kes pergaduhan di Lowyat. Menurut laporan awal yang kami terima, pergaduhan ini tercetus kerana seorang pemuda dituduh mencuri handphone. Kami akan kemaskini jika terdapat sebarang maklumat lain tentang berita ini.
Update:
Menurut sumber lain, mangsa dikatakan membeli smartphones yang dikatakan original oleh penjual namun selepas diselidik, ianya bukanlah original seperti yang dikatakan.
Pembeli datang kembali ke tempat tersebut dan menuntut haknya dan berakhir dia dituduh mencuri phone dan ditahan pihak polis. Apabila di balai, mangsa menunjukkan bukti pembelian dan akhirnya dilepaskan oleh pihak berkuasa.
Mangsa yang tidak berpuas hati, datang kembali ke tempat tersebut untuk 'repeat' dan akhirnya tercetus pergaduhan.
- Sumber artikel Oh! Media
Info lain:
kejadian sebenar.. saudara ni beli hp oppo di lowyatt..penjual tu kata barang ni ori dan bkn clone or AP.. jadi saudara ni pun beli.. bila balik saudara ni tunjuk la kt mber dia.. then didapati hp tu clone.. dengan perasaan yang hampa dan marah di kekang dengan mood raya yang hampir menjelang tiba.. saudara ini pun pergi semula ke outlet oppo berkenaan dan berlaku makian tidak puas hati.. lalu saudara ni pun ambil hp yang ori dan dia tinggalkan yang close tadi.. si penjual tidak puashati lalu buat report dan di tangkap oleh pihak management dan diserah di balai polis.. tapi polis telah lepaskan saudara ni kerana dia ada bukti kukuh dan mempunyai resit yang sah semasa beli.. disebabkan perkara ini.. saudara tersebut telah membuat repeat kembali disana.. - Hazrul Bin Zaini Hazrul
Lagi Video Like -- Friends Of PDRM

0 comments:

Post a Comment