Friday 16 March 2018

PPIM NAFI YUSUF AZMI TIDAK LAGI BERSAMA PERSATUAN ITU



Semalam 'Viral' artikel yang mengatakan Yusuf Azmi sudah tiada kaitan dengan PPIM seperti link berikut (VIDEO) EKSKLUSIF: Yusuf Azmi tidak lagi terlibat dengan PPIM – Nadzmi susulan pertemuan ekskulisif para wartawan bersama orang No1 persatuan itu Datuk Nadzmi.

Terkini adalah respon daripada Facebook rasmi PPIM menafikan perkara tersebut dengan menyatakan Kami tidak pernah memaklumkan bahawa Yusuf Azmi tidak lagi bersama PPIM dan sebaliknya memaklumkan bahawa Yusuf Azmi telah menubuhkan persatuanya sendiri.

Posting Facebook yang dimuatnaik 30minit lepas itu sudah mendapat 146Like dan 16 perkongsian daripada Netizen.. Ini petikan daripada Facebook rasmi PPIM

"Yusuf Azmi Tidak Lagi Bersama PPIM?
Kami menafikan perkara ini, makluman yang dipaparkan adalah tidak tepat sama sekali. Kami berharap pihak media tidak memanipulasi kenyataan yang disampaikan dan lebih beretika serta bertanggungjawab dalam mengeluarkan sebarang kenyataan. Kami tidak pernah memaklumkan bahawa Yusuf Azmi tidak lagi bersama PPIM dan sebaliknya memaklumkan bahawa Yusuf Azmi telah menubuhkan persatuanya sendiri.

Kami di PPIM berasa amat kecewa dengan kenyataan ini. Tambahan pula, Toqqi tidak pernah di temuduga oleh pihak Malaysia Gazette. Jelas Toqqi “Sekiranya pihak Malaysia Gazette inginkan maklumat yang lebih tepat, sebaiknya datang bertemu & bukan memanupulasi berita seperti ini”.

0 comments:

Post a Comment