Sunday 23 December 2018

[VIDEO] Pengarah muda dedikasi suntingan video KHAS buat Adib



Pemergian anggota bomba Muhammad Adib Mohd. Kassim baru-baru ini meruntun jiwa pelbagai pihak dan mencatat sebuah lagi episod duka buat seluruh rakyat Malaysia.


Ini termasuk pengarah drama muda, Shuhaimi Zulkefli yang mendedikasikan video berdurasi 4 minit 37 saat yang disuntingnya khas bagi menghormati wira negara tersebut.





Video yang menunjukkan semula gambar-gambar Allahyarham serta video tr4g3di b3rd@r@h itu begitu menyayat hati dan diakhiri dengan bacaan surah al-Fatihah.

Pengarah yang popular dengan drama Cinta Bukan Kristal lakonan Sharnaaz Ahmad dan Ayda Jebat itu memuat naik video tersebut semalam dan sehingga kini mendapat tontonan sebanyak 345,451 di samping 9,628 perkongsian.





Memetik kongsian tersebut di laman Facebook miliknya Shuhaimi berkata, ‘Bingkisan ‘Perjalanan’ ini aku dedikasi khas buatnya jauh disana semoga yang masih hidup beroleh hikmah dan kesedaran kita juga akan menyusul kemudian hari. “..Hargai Keaman4n Yang Kita Bayar Dengan Ny4w4..” #Justice4Adib. – UTUSAN ONLINE

0 comments:

Post a Comment